Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název:
Základní škola, Nový Hrádek, okres Náchod, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovatel školy: Obec Nový Hrádek, 549 22 Nový Hrádek, Náměstí 28
Organizace byla zřízena za účelem poskytování základního a zájmového vzdělávání v souladu se zákonem 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu.
3. Organizační struktura
Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Lenka Dudášková (v případě nepřítomnosti zastupuje v plném rozsahu zástupce ředitele)
Složky organizace:
- základní škola
- školní družina
4. Kontaktní spojení
4.1. Kontaktní spojení
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
4.4. Telefonní čísla
sborovna: +420 491 520 293, +420 775 720 292
účetní: +420 491 520 294
družina: +420 774 178 022
4.5. Čísla faxu
4.6. Adresa internetové stránky
https://www.zsnovyhradek.cz/4.7. Adresa e-podatelny
4.8. Další elektronické adresy:
zástupce ředitele školy: |
||
Mgr. Martina Marková |
reditel@zsnovyhradek.cz | |
účetní, hospodářka školy: |
||
Ducháčková Jana |
duchackova.j@zsnovyhradek.cz | |
pedagogičtí pracovníci: |
||
PhDr. Dlouhý Martin PhD. |
dlouhy.m@zsnovyhradek.cz |
|
Mgr. Havrdová Marcela |
havrdova.m@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Jirásková Kateřina |
jiraskova.k@zsnovyhradek.cz |
|
Mgr. Knoulichová Petra | knoulichova.p@zsnovyhradek.cz | |
Kubcová Lenka |
kubcova.l@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Marková Martina |
markova.m@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Martínková Lenka |
martinkova.l@zsnovyhradek.cz | |
Matějčková Hana |
matejckova.h@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Matějková Marta |
matejkova.m@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Páchnik Marian |
pachnik.m@zsnovyhradek.cz |
|
Mgr. Skaličková Lucie |
skalickova.l@zsnovyhradek.cz |
|
Mgr. Soukupová Jana |
soukupova.j@zsnovyhradek.cz | |
Bc. Šafránková Iva |
safrankova.i@zsnovyhradek.cz |
|
Mgr. Ševcová Kamila |
sevcova.k@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Voborníková Eva |
vobornikova.e@zsnovyhradek.cz | |
Mgr. Voltrová Věra |
voltrova.v@zsnovyhradek.cz |
5. Případné platby lze poukázat:
KB, pobočka Nové Město nad Metují
- číslo účtu ZŠ: 78-8947860237/0100
- číslo účtu ZŠ-FKSP: 78-8948070237/0100
6. IČ:
00 857 891
7. DIČ:
není
8. Dokumenty:
8.1. Seznam hlavních dokumentů:
- Školní vzdělávací program ZŠ Nový Hrádek "Škola s rozhledem"
- Školní řád základní školy
- Vnitřní řád školní družiny
8.2. Rozpočet:
9. Žádosti o informace:
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
10. Příjem žádostí a dalších podání:
- Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
- Ústně lze podat žádost: telefonicky, osobně u ředitele.
- Písemně lze podat žádost: poštou, předáním písemné žádosti na podatelně organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.
11. Opravné prostředky:
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
12. Formuláře:
Formuláře jsou k dispozici ke stažení na webových stránkách školy a v ředitelně školy.
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací:
Postup při podávání stížností
Stížnost adresujte řediti školy, jde-li o zaměstnance školy.
Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížnosti, kdo šetří, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele školy.
Lhůty k vyřízení stížnosti:
- stížnost bez nutnosti šetření – do 10 dnů
- stížnost při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).
Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.
14. Předpisy:
14.1. Nejdůležitější používané předpisy:
- Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
- Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
- Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
- Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání
- Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
- Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
- Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
- Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
14.2. Vydané právní předpisy:
Žádné právní předpisy nebyly vydány
15. Úhrady za poskytování informací
15. 1. Sazebník úhrad za poskytování informací
není
15. 2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací
není
16. Licenční smlouvy
nejsou
17. Výroční zpráva
K dispozici v ředitelně školy a na webových stránkách organizace.