video porno porno porno xvideos

Aktuálně


OBLEČENÍ NAŠÍ ŠKOLY

Dobrý den,

rádi bychom Vám touto cestou představili jednu skvělou novinku!

Nechali jsme si jako škola vytvořit svoji vlastní volnočasovou školní kolekci oblečení, jejíž náhled vidíte níže a kterou je možné si aktuálně pořídit na našem eshopu zde: https://www.kraloveskoly.cz/zsnovyhradek/

Objednávání je již spuštěno a bude možné až do 10. prosince. Následně se eshop uzavře a objednané zboží půjde do výroby. Neváhejte proto, pokud si chcete pořídit ten svůj kousek ze školní kolekce.

Doufáme, že budete mít z naší nové kolekce stejnou radost jako máme my!

S pozdravem a přáním krásného dne,

vedení školy






DRUŽINA

Ranní družina bude fungovat i ve dnech, kdy budeme testovat.



TESTOVÁNÍ V TERMÍNECH 22. A 29. 11. 2021

Na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví proběhne 22. a 29. 11. 2021 ve škole testování na onemocnění covid-19.

  • testování proběhne vždy v pondělí (nebo první den příchodu do školy, pokud není žák v pondělí přítomen)
  • testovat se bude antigenními testy SEJOY
  • testovat se nemusí žáci, kteří se prokáží OTN
  • žáci, kteří se neprokáží OTN a odmítnout se testovat, se mohou zúčastnit prezenčního vzdělávání, ale pouze s příslušnou ochranou úst a nosu po celou dobu přítomnosti ve škole




HLASOVÁNÍ - OBLEČENÍ S LOGEM ŠKOLY

V týdnu od 15. 11.  do 19. 11.  mají možnost všichni zájemci (žáci i rodiče) hlasovat, který ze tří navrhovaných motivů se objeví na připravované kolekci oblečení přímo pro žáky naší školy.

Stačí se prokliknout přes odkaz a vybrat návrh, který se vám nejvíc líbí.

 https://schoolsunited.cz/hlasovani/cf6f3472f






DEN ŠÍLENÝCH ÚČESŮ

Ve středu 10. listopadu proběhne ve škole v rámci projektu Hrdá škola "Den šílených účesů".  Letáček přikládáme zde.

Nastartujte svou fantazii a vymyslete co nejoriginálnější účes.




Plán činností na měsíc listopad

Přehled akcí najdete ZDE



Jídelna NEVAŘÍ - 2. 11. 2021 !!!

V úterý 2.listopadu 2021 nebude školní jídelna vařit z důvodu odstávky elektřiny.



Výstava středních škol v Náchodě

Ve dnech 22. a 23. 10. se v Náchodě uskuteční Prezentace středních škol a zaměstnavatelů 2021. 9. ročník pojede na tuto výstavu v rámci výuky. Další zájemci ji mohou navštívit i soukromě.

Informační leták přikládáme ZDE.




Mezinárodní suit-up den

V pátek 15.10. 2021 se naše škola zapojí do projektu Hrdá škola. Co nás čeká?

Všichni přijdou hezky a formálně oblečeni do školy. Košile, šaty, motýlky, formální kalhoty a vše, co z vás udělá pravého gentlemana či nóbl dámu. Připomeneme si i pravidla etikety.

Plakát akce ZDE






Plán činností na měsíc říjen

Plán akcí na měsíc říjen - ZDE



Plán činností na měsíc září

Plán akcí na měsíc září - ZDE



ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2021/2022

Vážení rodiče, milí žáci!

1. září 2021 zahájíme nový školní rok. I tentokrát nás čekají některá nutná omezení s ohledem na covid-19.

První školní den se sejdeme přibližně na 1 vyučovací hodinu, 2. - 9. ročníky se budou testovat hned první den, prvňáčci 2. září. Podrobnější informace k organizaci přikládáme ZDE.

Při vstupu do školy a ve společných prostorách jsou žáci povinni používat roušku.

Školní jídelna bude vydávat obědy 1. září od 11:30  do 12:30.

Přeji nám všem, aby tento školní rok byl lepší než ten předchozí.

                                                                                           Mgr. Lenka Dudášková, ředitelka školy




INFORMACE PRO RODIČE PRVŇÁČKŮ

Vážení rodiče,
zveme Vás, abyste první den ve škole prožili společně se svými dětmi. Slavnostní zahájení proběhne v první třídě (v prvním patře přístavby) od 8.00 hodin 1. září 2021. Ve škole jsou však nutná zvýšená hygienická opatření, proto Vás žádáme, abyste ihned po příchodu do šaten použili dezinfekci a ve všech prostorách školy používali respirátory. Prvňáčci musí používat roušky pouze ve společných prostorách, ve třídě mohou být bez nich.
S ohledem na početnost třídy a stávající situaci je možné, aby děti doprovázeli pouze rodiče.
Děkujeme za pochopení.




Rozvrhy pro školní rok 2021 - 2022

V sekci ROZVRHY najdete nové rozvrhy pro školní rok 2021 - 2022.  V průběhu září může dojít ještě k drobným úpravám.



PŘÍMĚSTSKÝ LETNÍ KEMP

Občanské sdružení Dříteč nabízí v termínu 16 . - 20 . 8. 2021 příměstský letní kemp na chatě Juráška. Každodenní doprava z Nového Hrádku a zpět je zajištěna. 

Zájemci se mohou hlásit přímo ve škole.

Plakát ke stažení ZDE.




"NÁHRADNÍ" ZÁPIS DO 1. TŘÍDY

Vážení rodiče a milí budoucí prvňáčci,

zveme Vás 9. června v 15 hodin do školy, abychom alespoň částečně nahradili neuskutečněný dubnový zápis.

Plakátek najdete ZDE




VÝSLEDKY VOLEB DO ŠKOLSKÉ RADY

1. a 2. června 2021 se uskutečnily volby do školské rady z řad zákonných zástupců nezletilých žáků.

Výsledky voleb najdete ZDE.

Složení školské rady pro volební období 2021 - 2024 najdete ZDE.




PLÁN ČINNOSTÍ NA MĚSÍC ČERVEN

  Plán akcí na měsíc červen - ZDE



VOLBY DO ŠKOLSKÉ RADY

Vážení rodiče,

1. a 2. června 2021 proběhnou volby do školské rady z řad zákonných zástupců. Podrobné informace k organizaci voleb najdete ZDE.




ORGANIZACE VÝUKY OD 17. 5. 2021

Na základě mimořádného opatření z 10. května 2021 dochází s účinností od 17.5. k rozvolnění, které se  projeví následujícím způsobem:

Výuka na 1. a 2. stupni:

Bude probíhat bez rotací pouze prezenční formou.

Ruší se povinnost homogenních tříd a skupin, výuka bude probíhat podle rozvrhu platného od 1.9. 2020.

Podmínky přítomnosti ve škole:

  • Žáci budou docházet do školy bez příznaků jakéhokoliv onemocnění
  •  Při pobytu ve škole budou žáci nosit alespoň chirurgickou roušku.     

  Testování
  • ZMĚNA: Od 17. 5.  je uložena povinnost testovat žáky 1. a 2. stupně pouze jednou - v pondělí
  • V případě nepřítomnosti žáka na testování, bude test proveden první den osobní přítomnosti žáka ve škole v týdnu, bezprostředně po příchodu do školy
  • Žáci se budou testovat v kmenových třídách
  • Testování probíhá samoodběrem
  • Je možné, aby si žák přinesl k testování vlastní test. Musí se ale jednat o test schválený MZ. Seznam těchto testů najdete ZDE. Testování musí proběhnout ve škole. Není možné, aby byly děti testovány doma.
  • Výjimku z testování mají žáci v následujících případech:
  1. Žák prodělal onemocnění COVID-19 a od prvního RT-PCR testu s pozitivním výsledkem neuplynulo více než 90 dní – nutno prokazatelně doložit (potvrzení lékaře, zpráva z laboratoře).
  2. Žák doloží negativní výsledek RT-PCR testu provedeného na odběrovém místě, který není starší 48 hod.
  • V případě pozitivního testu u žáka je informován zákonný zástupce a žák musí opustit výuku
  • Žákům, kteří se testování nezúčastní, nebude umožněna prezenční výuka. Absence bude evidována jako omluvená a škola poskytne podklady ke vzdělávání doma.
  •  DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE MŮŽETE NAJÍT NA STRÁNKÁCH testovani.edu.cz NEBO SE S DOTAZY MŮŽETE OBRACET NA ŠKOLU
Družina
  • Dochází ke zrušení omezení, provoz bude v běžném režimu.
  • V testovací den (pondělí) – nebude zatím ranní družina !!!
Stravování
  • Bude probíhat v běžném režimu.
  • V prostorách školní jídelny platí nadále povinnost nosit ochranu nosu a úst!




ROZHODNUTÍ O PŘIJETÍ ŽÁKŮ K ZÁKLADNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ

Seznam přijatých prvňáčků pro školní rok 2021/2022 najdete ZDE.



ZÁPIS DO 1. TŘÍDY

S ohledem na epidemiologickou situaci a metodické doporučení MŠMT bude zápis k povinné školní docházce pro školní rok 2021/2022 probíhat bez osobní přítomnosti dětí ve škole.

Žádáme rodiče budoucích prvňáčků, aby si potřebné formuláře stáhli z našich stránek, popř. vyzvedli v budově školy (k dispozici od 30. 3. 2021) a v období od 6. 4. do 23. 4. 2021 předali společně s kopií rodného listu doporučeným způsobem, viz dokument Informace k zápisu do první třídy níže.

Rodiče dětí, které navštěvují MŠ v Novém Hrádku, obdrží veškeré podklady od p. učitelky Lokvencové.

Budoucí prvňáčci dostanou také úkol: Vymalují obrázek krtečka (předloha níže) a přidají k žádosti.

Slibujeme, že pokud to situace dovolí, uspořádáme v červnu "NÁHRADNÍ ZÁPIS".














Tělocvik ON-LINE

Pokud Vám chybí tělocvik, máme tu nabídku pro malé i velké.

Letáček ZDE




ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 27. ÚNORA

Bohužel žádné dobré zprávy. Vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci přijala vláda ČR krizové opatření č. 200, kterým nad rámec dosavadních opatření zakazuje osobní přítomnost žáků 1. a 2. ročníku. Žáci i těchto ročníků mají povinnost vzdělávat se distančním způsobem.

I nadále je povolena osobní přítomnost při individuálních konzultacích.

Žáci mají nárok na oběd ze školní jídelny za dotované ceny. Obědy je možné si vyzvednout pouze do jídlonosičů od 12.00 do 13.00 hodin




webinář VŠEM RODIČŮM

Nabízíme webinář „VŠEM RODIČŮM“ se zaměřením na time management (distanční výuka, práce, home office, rodinný život, psychohygiena), podrobněji viz pozvánka ZDE

Webinář se bude konat v úterý 2. března 2021 od 17:00 hodin na následujícím odkaze https://meet.google.com/mwz-bztu-yks
(Doporučujeme webový prohlížeč Google Chrome.)



Ochrana dýchacích cest - změna

Na základě mimořádného opatření MZ je nutné, aby žáci používali v prostorách školy respirátory nebo zdravotnickou roušku (stačí jedna), látkové roušky nejsou dostačující.

Účinnost opatření je od 25. 2. 2021 do odvolání.




Úprava rozvrhu od 22. 2. 2021

Vzhledem k tomu, že situace se nezlepšuje a otevření školy pro všechny je v nedohlednu, došlo k úpravě rozvrhu v 6., 7. a 8. ročníku. Upravené rozvrhy najdete v sekci jednotlivých tříd.



Stezka "O VELKÉM UF"


Ahoj, už tě nebaví sedět celé dny u počítače?

Vydej se s námi na stezku „ O VELKÉM UF“ kolem Nového Hrádku.

Proč „ O velkém UF“? To se dozvíš…… 😊

Cestou budeš plnit různé úkoly, otestuješ se, něco se dozvíš, protáhneš se a hlavně zažiješ něco nového…

Stezka je dlouhá cca 6,5 km, dá se rozdělit do kratších úseků. Na ní jsou nachystané úkoly, které můžeš zkusit splnit.

Start (1) i cíl  (23) je u školy.

Doporučuji ti vytisknout si přiloženou mapu( mapa) i s tabulkou (tabulka) na zaznamenání odpovědí u jednotlivých úkolů. (Pozor, v prohlížeči Google Chrome je nutné na odkaz kliknout pravým tlačítkem a otevřít v další kartě, v jiných prohlížečích funguje bez problému)

Také doporučuji jít minimálně ve dvojicích, nejlépe ve skupince ( vzhledem k současné situaci ideálně rodinné).

Jednotlivé úkoly jsou umístěné přibližně v místech dle mapy, označené červenou mašlí, zalaminované. Úkoly nech na stejném místě i pro další odvážné. Správnou odpověď si zaznamenej do tebou vytisknuté  tabulky odpovědí, kterou po ukončení této stezky můžeš odevzdat do schránky umístěné u vchodu do školy. Na akademii proběhne slosování + odměna úspěšných řešitelů.

S sebou:

Vytisknutou trasu, vytisknutou tabulku odpovědí, tužku, papír nebo notýsek na čárání, přiměřené oblečení, mobil,  něco dobrého….

PS: pokud objevíte nějaké poničení na naší trase, napište mi přes messenger nebo školní mail, případně přes poštovní schránku u školy.

 

 A ted´ už je HOP, HOP…… A můžeš vyrazit….. 





ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY PO JARNÍCH PRÁZDNINÁCH

Bohužel ani po jarních prázdninách nedochází k žádným změnám. Do školy mohou  pouze žáci 1. a 2. ročníku, ostatní ročníky se nadále vzdělávají distančně ve stejném režimu jako v lednu.



ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 25. LEDNA 2021

  • V návaznosti na prodloužení nouzového stavu probíhá provoz školy ve stejném režimu jako dosud.
  • 1. pololetí bude uzavřeno ve čtvrtek 28. ledna 2021
  • žáci 1. a 2. ročníku obdrží výpisy hodnocení ve škole
  • žáci ostatních ročníků obdrží výpisy hodnocení prostřednictvím  mailů rodičů také 28. ledna 2021, v papírové podobě, až se vrátí do školy
  • 29. 1. 2021 - pololetní prázdniny
  • 1. - 5. 2. 2021 - jarní prázdniny

O organizaci výuky po jarních prázdninách vás budeme informovat, jakmile obdržíme pokyny z MŠMT.




ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 11. DO 22. LEDNA 2021

Informujeme, že organizace výuky a provoz školy zůstává ve stejném režimu, jak byl nastaven od 4. ledna 2021.





ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 4. DO 10. LEDNA 2021

Bohužel nezačínáme rok 2021 lépe, než jsme předchozí rok končili.

Jelikož epidemiologická situace není nadále dobrá, usnesla se Vláda ČR 23. 12. 2020 na opětovném omezení přítomnosti žáků ve škole.

Pro naši školu z toho vyplývá následující:

  • je povolena osobní přítomnost žáků 1. a 2. tříd
  • pro ostatní žáky je povinné vzdělávání distančním způsobem
  • distanční výuka bude probíhat částečně formou on-line hodin  (rozvrhy žáci najdou ve zprávách ze tříd) a částečně zadáváním úkolů přes dm Software
  • jsou umožněny individuální konzultace ve škole - vždy pouze 1 žák - 1 pedagogický pracovník (může být přítomen zákonný zástupce)
  • žáci a zaměstnanci mají povinnost nosit roušku po celou dobu pobytu ve škole
  • je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání
  • žáci na distanční výuce mají právo vyzvednout si oběd do jídlonosičů od 12.00 do 13.00 hodin
  • školní družina bude fungovat v režimu homogenity skupin, tzn. po třídách.




PF 2021

Všem žákům, rodičům a přátelům školy přejeme klidné a pohodové Vánoce a lepší rok 2021.

                                                                                    zaměstnanci ZŠ Nový Hrádek







INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY DO KONCE ROKU 2020

Doufáme, že to je poslední informace tohoto druhu pro letošní kalendářní rok.

Vláda České republiky dne 14. 12. 2020 usnesením č. 1335 zakázala od 21. do 23. 12. 2020 osobní přítomnost žáků ve škole a současně stanovila 21. a 22. 12. 2020 jako volné dny.

Z toho vyplývá:

  • prezenční i distanční výuka bude ukončena v pátek 18. 12. 2020
  • ve stejný den je ukončena i činnost družiny



ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 14. 12. 2020

V týdnu od 14. 12. 2020 nedochází k žádným zásadním změnám:

  • distanční výuku mají žáci 6. a 7. ročníku
  • rozvrh pro on-line výuku je stejný, žáci ho najdou ve Zprávách ze tříd
  • výdej obědů pro žáky 6. a 7. ročníku do jídlonosičů je od 13:15



RODIČOVSKÉ SCHŮZKY

Plánované rodičovské schůzky 10. 12. proběhnou, ale on-line formou přes účty dětí v MS Teams. Třídní učitelé předají dětem informaci o přesném čase. Snažili jsme se sladit termíny tak, aby se schůzky vícečetným rodinám nepřekrývaly. Jedná se o společné setkání s třídním učitelem, pokud potřebujete řešit výuku s dalšími vyučujícími, domluvte se s nimi na jiném termínu.



ORGANIZACE VÝUKY A PROVOZ ŠKOLY OD 7. 12. 2020

Stále platí informace uvedené v předchozím článku, došlo pouze k následujícím změnám:

  • od 7. 12. 2020 - může družina slučovat do oddělení dvě třídy, vytvoříme tak 2 oddělení, tak jak jsme zvyklí, pouze žáci 5. ročníku zatím do družiny docházet nebudou.
  • tento týden budou mít prezenční výuku žáci 6. a 7. ročníku, žáci 8. ročníku budou pracovat distančně,aktuální rozvrh pro 8. ročník najdou žáci ve Zprávách ze tříd
  • Výdej obědů pro žáky 8. ročníku bude probíhat v čase 13:30 - 14:00



Plánované školní akce na měsíc BŘEZEN

Co nás čeká v březnu, najdete ZDE



Plánované školní akce na měsíc LEDEN

Plánované školní akce na tento měsíc najdete ZDE.



Prohlášení o přístupnosti Copyright © 2005 - 2021 ZŠ Nový Hrádek, All rights reserved, Všechna práva vyhrazena